Opera 11.01 Build 1190 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

لذت وب گردی با Opera Opera 11.01 Build 1190 Final اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.


اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.




ooVoo 3.0.1.46 Final نرم افزار کنفرانس ویدوئی قدرتمند
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo 3.0.1.46 Final در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید ... تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.

 



TeamViewer 6.0 Build 10176 دسترسی به رایانه از راه دور
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


TeamViewer 6.0 Build 10176 امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.




Mozilla Firefox 4.0 Beta 10 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Mozilla Firefox 4.0 Beta 10 از جمله امکانات نسخه کاندید این مرورگر می‌توان به طراحی جدید رابط کاربری،منو  و اینترفیس و بازتر شدن دست کاربر برای تنظیم مرورگر است. از دیگر ویژگی‌های نسخه کاندیدا می توان به متغیر بودن موقعیت آدرس بار که پیش از این مرورگر های کروم و اپرا ان را ارئه کرده بودن اشاره کرد.

البته موزیلا هنوز به صورت رسمی جزئیات نسخه کاندید را معرفی نکرده است ولی در آزمایش  اجرای کدهای جاوا اسکریپت پشت سر موزیلا ۳٫۶ و جلوتر از نسخه ۱۰ مرورگر اپرا قرار گرفت.



Internet Download Manager 6.04 Build 3 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.04 Build 3 Final يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 



PGWARE Throttle 6.1.24.2011 بهینه ساز سرعت اینترنت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

PGWARE Throttle 6.1.24.2011 نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد،  این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتصال اینترنت و یا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد.

 




ProgDVB 6.51.4 دانلود آفلاین
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


ProgDVB 6.51.4 نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.



Maxthon 3.0.20.2000 مرورگرقدرتمند و انعطاف پذير
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Maxthon

Maxthon Browser 3.0.20.2000 مرورگرقدرتمند و انعطاف پذيري است كه از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده كرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امكانات بسيار زيادي ميباشد. نكته قابل توجه اين است كه اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميكند از اين رو مانع كاهش سرعت در سيستم ميشود.

 




ChrisTV Online Premium Edition 5.60
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


با ChrisTV Online Premium Edition 5.60 شما می توانید بیش از 800 شبکه خارجی و بیش از 600 ایستگاه رادیویی که در بیش از 100 کشور وجود دارد را تماشا کنید.همچنین این برنامه قابلیت افزودن شبکه و ایستگاه رادیویی را نیز دارا می باشد.دقت کنید که شما به هیچ گونه وسیله سخت افزاری برای دیدن این شبکه نیاز ندارید. شما همچنین می توانید ویدیو مورد علاقه یا فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کنید. یکی از مشخصات این برنامه این است که شما نیاز به برنامه دیگری برای دیدن این برنامه ها ندارید و این برنامه همه کار را برای شما انجام میدهد.این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی از خطوط اینترنت Dial Up وخطوط پر سرعت دیگر را نیز دارد.
 



SmartFTP 4.0.1162
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار مدیریت اف تی پی

نرم افزار SmartFTP 4.0.1162  یکی از بهترین و قویترین نرم افزارهای مدیریت بر هاست به شمار میرود و شما با داشتن آن نیازی به سایر نرم افزارهای اف تی پی نخواهید داشت. این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی در هنگام اتصال به سرور برخوردار است و کمتر در آن دیده شده که اتصال مدیر از سرور قطع شود. شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی فایلهای مورد نظر خود را با سرعتی بسیار مناسب در هاست سایت خود آپلود کنید که برای اینکار نیازی نیست از راه های طولانی استفاده کنید بلکه با کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر هم میتوانید آن را در قسمت مربوطه آپلود کنید.